EK DERS ÜÇRET KARŞILIĞI GÖREVLENDİRME
38
14:44
28.08.2025

Ek ders ücreti karşılığında ders okutmak üzere görevlendirilecekler e-Devlet sistemi üzerinden ( http://meb.ai/vihNcF ) başvuranlar arasından belirlenecek olup;

-2025-2026 Eğitim Öğretim yılı için başvurular e-Devlet sistemi üzerinden alınmaya başlamıştır.

 

-Başvuru yapan adayların güncel iletişim numaralarını sisteme girmeleri önem arz etmektedir.

-Başvuru yapan adayların ayrıca İl Milli Eğitim Müdürlüğüne başvurmalarına /evrak teslim etmelerine gerek olmayıp,

-Müdürlüğümüzce ilgililerin göreve çağrıldığında teslim etmesi gereken evraklar aşağıda belirtilmiştir;

1- Diploma/ Geçici Mezuniyet Belgesi

2- Nüfus Cüzdan Fotokopisi

3- Emeklilik Kimlik kartı (Emekliler için 65 yaşından gün almış ve üzeri kişiler başvuruda bulunamaz )

4- Özel Eğitim Sertifıkası ( Özel Eğitim alanında başvuru yapanlardan var ise)

5- Formasyon Belgesi ( var ise)

6- KPSS Sonuç Belgesi (var ise)

7- Erkek adaylar için Askerlik durum belgesi

8- Sabıka kayıt belgesi (E-Devlet sisteminden alınan belgeler geçerlidir.)

Yayın Tarihi: 28.08.2025